Til alle i familien
Prisgaranti
Fri frakt
Hjemlevering

Bestilling

Ordre

Hvordan legger jeg inn en bestilling?

1. Velg tapet
2. Velg antall produkter
3. Trykk på kjøpsknappen
4. Gå til betaling
5. Velg betalingsmetode
6. Når kjøpet er fullført, vil du motta en ordrebekreftelse på e-posten du oppga ved bestilling/p

Vi samarbeider med Klarna for enkel og trygg betaling. Betalingsalternativene er faktura med 14 dagers betalingsperiode, delbetaling, betaling med kort, eller direkte betaling. Din faktura eller delbetaling aktiveres når vi sender bestillingen din. Ved betaling via Klarna, må både leverings- og fakturaadressen stemme overens med din folkeregistrert adresse
Gjelder det en bedriftsbestilling med en annen leverings- eller fakturaadresse, ber vi deg vennligst kontakte oss, så hjelper vi deg./p

For andre spørsmål angående faktura eller betaling, kontakt,vennligst Klarna her eller les mer om betalingsalternativene her./p

Har bestillingen min gått gjennom?

Du vil motta en ordrebekreftelse på e-posten du har oppgitt etter at bestillingen er godkjent. MERK! Hvis du ikke har mottatt en ordrebekreftelse, sjekk spam- eller søppelpost

Hvor er bestillingen min?

Du kan spore pakken din med en sporingslenke du mottar via e-post når pakken er pakket og klar for å bli hentet av fraktleverandøren vår. Leveringen din kommer til ditt nærmeste UPS-hentested, og du vil motta en SMS når pakken er klar til henting.

Er tapeten på lager?

Vi har over 20 000 tapetruller på lageret vårt, ellers bestiller vi direkte fra leverandørene våre. For informasjon om lagerstatus, kontakt kundeservice. Hvis tapeten du har bestilt er utsolgt eller i restordre, vil vi sende deg en e-post umiddelbart når vi har fått informasjon vedrørende leveringsdato.

Kan jeg bestille tapetprøver

Ja, her kan du lese om hvordan du bestiller tapetprøver. Du kan velge "bestill tapetprøve" på hver tapets individuelle side. 
Tapetprøvene våre kommer vanligvis i størrelse A4. 

Vareprøver koster 50 kr pr. prøve. Kostnaden er for håndtering og porto. 

Hvis du har noen spørsmål, kan du kontakte vår kundservice./p

Har dere en butikk for besøkende/fysisk butikk?

Vi har dessverre ingen fysisk butikk i Norge, men du er hjertelig velkommen til å besøke oss i Sverige for å få både råd og hjelp ved kjøp. Vi holder til i Tumstocksvägen 9A i Täby.

Kan jeg endre eller slette min bestilling?

Du kan ikke endre eller slette bestillingen selv, men kontakt oss på kundeservice så kan vi
gjøre det for deg. Det er mulig å kansellere eller endre bestillingen din så lenge den ikke er behandlet på
lageret vårt, som normalt finner sted innen 1 virkedag. 

Hvis du ønsker å legge til flere ruller, må du opprette en ny bestilling
MERK! Husk at alle tapeter har et trykknummer som indikerer fargebadet, og fargen og
mønstertilpasningen kan variere litt mellom ulike trykk. Dersom du bestiller flere ruller i en
separat ordre, er det derfor viktig at du oppgir trykknummer eller ditt tidligere ordrenummer i
kommentarfeltet./p>